søndag den 11. december 2011

Formidabel blueskoncert i storm og fuldmåne



Ikke alene fuldmånen var rød, det var Mud Morganfields jakkesæt i den grad også, da han optrådte på Skovsgaard Hotel fredag aften sammen med enestående Peter Nande Band. Han er Muddy Waters søn, og sin fars udtrykte billede. Stor blues!

Fra venstre ses: Ronni Boysen (Guitar), Daniel fra Göteborg (Trommer), Mud Morganfield, Magnus Lanshammar (Bas) og Peter Nande (Vokal/Mundharmonika).

Fra koncert i Gøteborg




Jeg tog selvfølgelig en Muddy Waters-bog med. Mud's far var en af de største navne i verdenmusikken.




Mud's dedikation i bogen lyder: 
"To Rune from Mud 
Thank you!
I Love pop's"
Æblet falder heller ikke langt fra stammen.



Min foromtale af koncerten i Jyllandsposten. Koncerten kunne opleves torsdag i Mojo, fredag i Brovs og lørdag i Horsens.



Mud Morganfield begyndte at optræde for fire år siden. Har lavet to cd'er, her den første: "Mud Morganfield with the Dirty Aces LIVE".
Se også:
www.myspace.com/mudandthedirtyaces
www.myspace.com/thedirtyaces





Mud's anden cd: "Fall Waters Fall", den tredie er på vej til foråret 2012.
http://www.mudmorganfieldsite.com/
http://www.peternande.com/fr_home.cfm

2 kommentarer:

  1. Hej Rune.
    På trommer var det ikke mig, men Daniel fra Gåoteborg. Jeg var i Göteborg og spille den dag.
    Mange hilsner
    Tim:-)

    SvarSlet
  2. Hej Tim

    Sorry, det er ikke til at holde styr på alle jer travle musikere. Jeg retter det selvfølgelig straks. Mange tak for korrekturen!:0)

    Decemberstjerner fra Rune

    SvarSlet